Tuesday 17 April 2018

MODAL MINIMA BUKA SPA


Assalamualaikum semua. Okay kali ni apa lagi la nadiah nak cerita ni kan haha. Harap takde yang bosan la dengan cerita nadiah ni ye.

Okay kali ni nad nak cerita tentang modal yang sangat sikit untuk kita mulakan perniagaan. Okay sekarang nad tengok ramai yang buat bussines. Ye la nak harap kan satu kerja mana boleh kak oi. Dapat gaji awal bulan tengah bulan dan semput dah kak.

Okay kalau kehidupan kita sekarang ni ramai yang mula buka bussines itu ini la apa dengan modal yang mereka keluarkan YaAllah sangat sangat banyak berpuluh puluh ribu lepas tu last last bussines ke mana duit ke mana sebab barang tak jalan. Tak pandai uruskan perniagaan.

Sekarang ni ramai sangat yang nak cantikkan umur yg da 40 ke atas pon sekarang lagi cantik la dari yang muda muda sebab mereka lebih jaga kulit tau untuk suami hehe.

Jadi apa yang nad nak bagitahu ni?? Okay demand untuk facial and spa sekarang sangat sangat la ramai sangat yang nak. Tapi mereka kadang tiada masa nak pergi buat. Jaga anak dekat rumah. Jadi apa kita nak buat ? Kita cari bussines yang menguntungkan iaitu buat bussines Mobile SPA & Home SPA.

Apa itu Mobile SPA & Home SPA? okay sini nad bagitahu. Mobile SPA contoh customer nak buat facial dengan kita TETAPI customer tiada kenderaan atau jaga anak dirumah atau penat balik kerja tak sempat. Jadi kita ni sebagai Beautician yang yang sangat professional haha kita akan pergi ke rumah customer. Jadi customer tak perlu keluar rumah ke redah jam ke anak tiada siapa jaga. Takpe kita pergi rumah customer.

Okay apa pula Home SPA? Home spa ialah kita buat spa dekat rumah kita sendiri . SPA TANPA KEDAI  so tak perlu lah kita keluarkan modal sampai berpuluh ribu untuk buka kedai sewa kedai ke untuk buat spa. Kita buat dekat rumah kita je. Buat dekat satu bilik kosong khas untuk facial sahaja. Kadang ada customer nak berjalan so mereka suka datang ke tempat kita kan.

Ini contoh Home SPA yang boleh kita jadikan contoh :-




Jadi senang ke tidak bila korang join Team TWB ni. And korang bukan sahaja dapat belajar cara cara facial tau. Korang juga akan dibekalkan module and support group telegram and whatsapp tau! Akan diajar cara cara macam mana nak cari customer macam mana nak mulakan. Paling best! Korang akan masuk FREE CLASS about semuaaaaaaa supplement daripada shaklee tau.

Sekarang kami sedang mencari New Beautician yang betul betul minat dalam bidang SPA ini untuk join our group The Walking Beauty Project. Agen Spa Diperlukan untuk mengisi kekosangan lagi. Untuk pertanyaan lebih lanjut boleh whatsapp nad.


Nadiah 
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of Nadiah Beauty Spa
Natural Home Spa | Mobile Spa
013-3050554
nurnadiahkhalid74@gmail.com
FB : Nurnadiah Khalid
IG : beautyspa_twb

No comments:

Post a Comment