Wednesday 11 April 2018

BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA


Buat Duit Dengan Mobile Spa

Assalamualaikum semua. Apa khabar ? Sihat ? Okay kali ni nak bersembang nk bercerita tentang buat duit dengan mobile spa. Sekarang pon buat duit ramai org buat duit juga. Ada yang niaga, kerja bawah org lain, buat macam macam lah. 

Tapi untuk yang kerja bawah org satu kita kena ikut time bekerja kalau lambat kena tolak gaji boss kadang tak boleh buat kawan ada orang yang suka cakap belakang. Macam saya sendiri la saya bekas boss saya mcm mcm buat dekat saya . Memang tak tahan. Tapi saya bangkit untuk cari sesuatu yang boleh buat saya jadi kuat semangat dan rajin bekerja.


Okay untuk adik adik yang bru lepas SPM. APA NAK BUAT LEPAS SPM? Ramai budak lepas SPM sebelum habis sekolah mesti dah plan dengan kawan kawan eh kau nak kerja dekat mana nanti kita cari sama sama la. Dannnnnn terjadiiii laaaaa lepas je habis SPM penuhhhh jusco, CS, Tesco la semua la penuhhh budak lepasan SPM (Cakap diri sendiri juga tu) haha. 

Adik adik, awak semua muda muda. Awak boleh cari bidang yang lagi bagus. Bila awak join TWB our group. Awak akan diajar cara untuk memulakan perniagaan, awak akan diajar tentang kesihatan dan kecantikan, awak juga akan diajar 5+1 rawatan spa.


Dengan hanya bermodalkan tak sampai 2ribu pon awak. Untung sangat tau tak sampai 2ribu pon awak dah dapat semua tu. Modul pon kita akan berikan dan akan dimasukkan dalam support group untuk siapa yang join The Walking Beauty. 

The Walking Beauty ni dengan gelaran manjanya TWB hehe. Okay TWB adalah spa tanpa kedai. Ia boleh dilakukan secara MOBILE SPA atau HOME SPA. Tak perlu ada kedai pon cik akak. Tak perlu keluarkan modal yang banyak untuk nak bina spa dengan nama sendiri. Hanya bermodalkan kurang dari 2ribu lepas je training awk da boleh pergi gosok muka orang dah sayang haha. 

Mobile Spa kita pergi tempat customer tak kira la customer nak buat dekat mana pon. Rumah ke office ke kedai ke dekat mana mana pon. Kalau Home Spa pula customer datang rumah kita. Kadang ada customer nak berjalan kan haha tak nak buat dekat rumah customer so boleh customer datang buat dekat tempat kita.

Produk apa yang digunakan untuk rawatan spa ni? Kita menggunakan 100% barang natural. Semua barang Shaklee. TWB ada la SPA SHAKLEE yang sangat bestt. Jangan ingat kalau dengar shaklee je semua ingat ubat. TIDAK ! Produk Shaklee boleh dibuat untuk spa bukan untuk makan dan minum sahaja. Lagi lagi sekarang sedang hangat tentang skincare terbaru Shaklee iaitu Youth. Stock baru sampai je habis. Gila gila tau orang malaysia ni. Macam pirana bila stock Youth sampai .


Mobile Spa adalah BISNESS MUDAH sangat sangat mudah wak. Awak buat sendiri awak la boss awak la pekerja. Masa bekerja pon awak yang tetap kan. Nak pergi mana mana semua senang sebab awak bekerja sendiri. Ada orang tanya untung ke buat Mobile Spa ni? Okay nak cerita pasal untung 1 kalau nak berjaya satu je kena ingat jangan malas. Kalau malas tak usaha tak guna juga kan ? Saya sendiri buat facial ni parttime je kan tapi nak dekat 3bulan income facial saya nak dekat 4angka dah. Buat part time je. Kalau buat full ? Haaaaaaa gila tak gila kan ?

Adik ni baru lepas SPM sedang menunggu panggilan untuk belajar. See? Dia buat pilihan yang bijak. Cuba fikir bila dia dah masuk University nanti? Income dia confirm berkepuk la uallsss. Buat dekat Hostel jeeee habis je class budak budak ramai ketuk pintu bilik nak buat facial. Untung wehh.

Income berapa hari je berapa jam je dapat banyak ni. Siapa nak bagi.

Ni saya sendiri. Buat dekat rumah customer. Customer ni balik kerja penat penat whatsapp nad nak minta facial. Hehe



Nadiah 
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of Nadiah Beauty Spa
Natural Home Spa | Mobile Spa
013-3050554
nurnadiahkhalid74@gmail.com
FB : Nurnadiah Khalid
IG : beautyspa_twb



1 comment:

  1. Fuh.. Dkt 4 angka dah income hasil buat SPA sahaja? Congrats Nadiah!! Pd hal baru 2 bulan join TWB kan.. Keep it up, Nadiah! All the best & good luck!

    ReplyDelete