Thursday 5 April 2018

KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018

Assalamualaikum..

okay topik kali ni best sebab? nak cerita tentang kursus spa The Walking Beauty. Kursus spa TWB ni kalau bagi nad la kursus yang TWB buat ni memang sangat sangat sangatttt murah. 

sekarang harga untuk kursus SPA TWB berharga RM1,999.00. okay belum habis lagi tau, untuk yang takkkk pernah survey harga untuk kursus spa memang akan cakap mahal. tapi untuk siapa memang dah selalu surveyyyyyy bila jumpa kursus SPA TWB mereka akan cakap The walking Beauty memanggg harga tak masuk akal sebab TWB adalah KURSUS SPA TERMURAH tau.

Apa yang korang dapat bila join kursus TWB ni ? Okay tengok dulu gambar bawah ni



Dengan harga rm1,999 korang akan dapat belajar 5 + 1 RAWATAN SPA tauuu !!! 
Memang sangat untung. sebab apa tau dulu nad pernah nakkkk TERjoinnnnn kursus spa harga RM6,000++ hanya untuk belajar facial je urut muka je uaallsss.

Kursus yang Diajar -

1) facial Refreshing + Relaxing Treatment
2) sauna Herba
3) Aroma Milk Bath
4) Body scrub + Urut Lulur
5) Hand & Foot Spa
Dan tambahan kos adalah Cara bagaimana anda nak mulakan perniagaan  SPA.

Korang juga akan dibekalkan -

* Module lengkap
* Trial Kit SPA
* Steamer
* Produk Kecantikan
* Tool for Massage
* Bag SPA
* Support Group

Dannn yang paling Best dalam pakejj terbaru ni. Korang akan dapat 1 SET New Skin Care from Shaklee Iaitu Full Set YOUTH SKINCARE. Sekarang ni YOUTH SKINCARE ni memang macam pisang goreng panasss wehhhh. Semua sedang berlumba lumba nak dapatkan YOUTH tauuuu. Youth baru masuk je terus habis stock gila tak gila weh orang dengan malaysia ni haha.




Selain itu, yang palingggg lah sangat sangat penting dan best gila-gila sebab apa tauuuuu Kursus SPA TWB ni menyediakan SIJIL untuk yang ambil kursus dengan TWB ni. Kami menawarkan KURSUS SPA BERSIJIL tauuuu. So tak risau kalau ada orang nk buat spa ke customer tanya belajar dekat mana? Ada sijil ke? Bila kita ada sijil mereka akan lebih percaya dengan perkhidmatan kita.


And last ini palinggggg orang akan tanya, kalau join ni takde ke bonus pergi luar negara ke jalan jalan ke. uaaallsssss dengar ni dengar. Untuk yang join TWB ni korang akan berpeluang join Trip tahunan TWB ke Luar negara !

Even nad pon baruuu je join TWB this year nad jenis suka search and tengok macam macam so apa yang nad tahu waktu tahun 2015 Team TWB pergi ke Melbourne, Australia. 2016 mereka pergi Perth. 2017 ke Maldives. And In sha Allah for this year Team TWB akan ke PARIS. Sooo kalau nak join Trip The Walking Beauty ni masih sempatt lagi tauuu.

Okay dekat sini nad nak bagitau, sekarang ni setiap Beautician TWB sedang mencari 20 orang yang serious nak buat duit dengan Team TWB dan kami akan share ilmu dan strategi untuk perniagaan dalam SPA. Ini adalah PROJEK BUAT DUIT HARI-HARI TWB dengan harga yang sangat sangat kasih sayang tauuuu hanya RM99. Pernyataan akan ditutup pada 10 April 2018. Lagi berapa hari je lagi ni Uallssss. So siapa yang berminat cepat cepat Whatsapp nad. 






Nadiah 
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of Nadiah Beauty Spa
Natural Home Spa | Mobile Spa
013-3050554
nurnadiahkhalid74@gmail.com
FB : Nurnadiah Khalid
IG : beautyspa_twb



No comments:

Post a Comment